Verzendkosten

Voorlopig kan er via de webshop enkel gekozen worden voor verzending binnen België op thuisadres. Als partner gebruiken wij Bpost, hun tarieven zijn ook van toepassing. Kost van verzending is afhankelijk van het gewicht van het pakket.

Voor verzending naar andere landen in België vragen we U om ons te contacteren.
Samen kunnen we kijken naar een oplossing.

Levertijd

Voor producten die beschikbaar zijn in de webshop hanteren wij een verzendtijd van 1-3 werkdagen.
Voor ontwerp / maatwerk projecten zijn levertijden in overleg met de klant. Dit is afhankelijk van het project.

Verloren product door levering

Verifieer de status van je bestelling nogmaals via de bestelbevestiging. Vraag zeker even na aan je buren als het pakje toevallig niet bij hen is afgeleverd.

Als je je bestelling nog steeds niet kunt vinden, schrijf ons dan via het contactformulier. Wij doen het nodige om onze partner te contacteren en het onderzoek op te starten.

Schade aan het product door levering

Ondanks dat we trachten alles zo goed mogelijk te beschermen tegen schade kan het toch eens gebeuren dat tijdens het transport iets stuk gaat. Goed om te weten: Als je pakket bij aflevering zichtbaar beschadigd is, teken dan alleen voor ontvangst van het pakket onder voorbehoud. Als deze optie niet beschikbaar is, neem het pakket dan niet in ontvangst.

Zijn er producten beschadigd in het pakket?
Neem onmiddellijk foto's van alle schade aan de verpakking en de producten. Bewaar de beschadigde artikelen en de verpakking. We hebben deze nodig voor de schadeclaim. Gelieve je schade te melden via het contactformulier, zodoende kunnen we werken aan een oplossing.

Retourneren van een product

Niet tevreden van uw aankoop? Gelieve ons een berichtje te sturen binnen de 30 dagen na aankoop via het contactformulier.
Retourkosten zijn ten laste van de koper, tenzij anders afgesproken.

Voor producten gemaakt voor een maatwerkproject doen wij geen terugnames, gezien de producten niet verkoopbaar zijn voor ons.
Wij zijn steeds bereid om te luisteren naar de vragen/opmerkingen om toch jullie zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.